My Closet | Baroque White Sweater

quarta-feira, maio 08, 2013

Amo de paixão esta minha sweater da Zara. Foi uma das minhas melhores compras dos últimos tempos. Apeteceu-me conjugá-la com as minhas track pants, para um look mais desportivo e casual. E claro, não poderia faltar os meus óculos novos - retro - da FIV. xx***


I love my sweater from Zara. It was one of my best purchases. I wanted to conjugate it with my track pants, for a more sporty and casual look. And of course, could not miss my new glasses-retro-from FIV. xx ***


ZARA baroque sweater (new collection) and track pants | PRIMARK clutch (new collection) | ALDO pumps | BIJOU BRIGITTE necklace | ASOS and PARFOIS bracelets | BIMBA&LOLA ring (right) and ACCESSORIZE ring (left) | FIV glasses







You Might Also Like

2 comentários

  1. eu adorei o look!!!
    profissional e arrojada :)

    bellis**
    www.bellisgirl.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. colar giro.

    http://beautyshinewoman.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Obrigada pelos vossos comentários. xx***

Like us on Facebook

Add us on snapchat

Add us on snapchat

Subscribe